2020-03-23
Ważne Informacje - Realizacja zamówień w okresie koronawirusa.
Drodzy Klienci,
Zgodnie z poradami rządowymi i aktualną sytuacją Nasz zespół pracuje w mniejszym składzie. Część załogi pracuje zdalnie w domach, część przygotowuje zamówienia, starając się je realizować tak szybko jak to tylko możliwe. Mimo trudnej sytuacji sklep internetowy KawBar.pl funkcjonuje bez zakłóceń.
Pamiętajcie! Wszyscy obawiają się obecnej sytuacji, bądźcie cierpliwi i wyrozumiali dla wszystkich, zamawiajcie bezpośrednio przez naszą platformę wybierając najdogodniejszą i najbezpieczniejszą dla Was formę dostawy.
Zalecamy wybór paczkomatów InPost z wygodną opcją odbiorów poprzez uruchomioną aplikację bez konieczności dotykania urządzenia, lub wybór przedpłaty- czyli szybkich płatności księgowanych bezpośrednio przy składaniu zamówienia, by uniknąć konieczności kontaktu osobistego przy płatnościach gotówkowych w trakcie odbiorów kurierskich.
Informujemy, także o zmienionych zasadach działania Inpost w przypadku nie odebrania paczek z paczkomatów – pamiętajcie paczka czeka tylko 2 dni na odbiór w paczkomacie – później nie ma już możliwości odbiorów nieodebrancych paczek na rozdzielniach InPost. Paczki od razu wracają do naszych magazynów wysyłkowych i nie są przetrzymywane.
W celu zminimalizowania bezpośredniego kontaktu, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo zdrowotne wprowadziliśmy skrócone godziny funkcjonowania punktu odbioru ( 10:00 -15:00).
w razie pytań zachęcamy do kontaktu drogą mailową lub telefoniczną.
Pamiętaj #zostańwdomu zamawiaj internetowo.
Życzymy Wam wszystkiego najlepszego w tym trudnym czasie.
Zgodnie z poradami rządowymi i aktualną sytuacją Nasz zespół pracuje w mniejszym składzie. Część załogi pracuje zdalnie w domach, część przygotowuje zamówienia, starając się je realizować tak szybko jak to tylko możliwe. Mimo trudnej sytuacji sklep internetowy KawBar.pl funkcjonuje bez zakłóceń.
Pamiętajcie! Wszyscy obawiają się obecnej sytuacji, bądźcie cierpliwi i wyrozumiali dla wszystkich, zamawiajcie bezpośrednio przez naszą platformę wybierając najdogodniejszą i najbezpieczniejszą dla Was formę dostawy.
Zalecamy wybór paczkomatów InPost z wygodną opcją odbiorów poprzez uruchomioną aplikację bez konieczności dotykania urządzenia, lub wybór przedpłaty- czyli szybkich płatności księgowanych bezpośrednio przy składaniu zamówienia, by uniknąć konieczności kontaktu osobistego przy płatnościach gotówkowych w trakcie odbiorów kurierskich.
Informujemy, także o zmienionych zasadach działania Inpost w przypadku nie odebrania paczek z paczkomatów – pamiętajcie paczka czeka tylko 2 dni na odbiór w paczkomacie – później nie ma już możliwości odbiorów nieodebrancych paczek na rozdzielniach InPost. Paczki od razu wracają do naszych magazynów wysyłkowych i nie są przetrzymywane.
W celu zminimalizowania bezpośredniego kontaktu, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo zdrowotne wprowadziliśmy skrócone godziny funkcjonowania punktu odbioru ( 10:00 -15:00).
w razie pytań zachęcamy do kontaktu drogą mailową lub telefoniczną.
Pamiętaj #zostańwdomu zamawiaj internetowo.
Życzymy Wam wszystkiego najlepszego w tym trudnym czasie.